About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Saturday, October 4, 2008

Samat Ari Raye!

Selamat Hari Raye!!!

ngehngeh.. 1 Oct 2008 bersamaan ngan 1 Syawal 1429.. pagi2 nenek aku dah gegor umah suh sume bangun. aku yg mmg jenis cpt sedar ni, ngan muke x siap tepakse la bangun gak.. terus mandi.. pas dah makan sume.. kitorang pon start la salam².. iskk. sebak aku taim salam ngan nenek aku.. begenang gak la air mate. tapi seperti bese, aku tetap kuntrul macho. huahuahua.. ok.. ni gambo2 sekitar raye..

ni gamba 1 family. tu pon ade yg x masuk lagi..

ni gamba ikot tone color baju. hehe.. gewdikk.


kitorang berempat ni mmg x leh dok skali. ade je tupik nak
nganyam ketupat. especially aku ngan yg baju pink(Zura).
yg baju kuning(Qina) ngan baju biru tu(Delina) adik badik.

ni aku ngan K.A. baju kitorang leh tersame kaler plak..

Dani pon nak pakai baju melayu..

tgh² amik gambo tu, bleh plak aku terlelap jap. ngantuk gile. dah la mlm tu tido kul 4 pagi. pas bangun je, aku terus mandi salin baju. panas gilerrrrrrrr..

0 Hit(s):