About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, December 28, 2008

!&!#%^%$()*&

Babi la.. dah 2 hari aku x leh tido mlm. pastu gi keje mule la aku terkulat² tahan nantok. Mcm haram dah aku rase. Dah teruk sgt dah insomnia aku. Aku rase yg wat menjadi² ni sebab aku tertinggal bantal kesayangan aku kat ipoh. Aku suh mama aku pos. Masalahnye kames ari tu kismes. Pastu, jumaat mama aku x sempat sabtu sampai isnin kan cuti. Hari selase gak la mama aku pos jawabnye. Aku ni dah terkebil² tiap² mlm.

Bukannye aku ngade² nak tido ngan bantal tu gak. Masalahnye, aku mmg suke pelok bantal lembik² taim tido. Kat umah aku bantal sume gebu² lagi. Tu sbb aku x leh tido. jenuh aku tahan mate kat opis. Aku rase la, x lame lagi kalo terus camni, mau tersembam aku depan pc tu. Aku pelik la. Walo penat camne pon, aku susah giler nak tido. tulunnn..

0 Hit(s):