About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, August 28, 2009

Nasi Hujan Panas



Hikkk.. Menu berbuke aku hari ni.. Sedap wooo.. Nasik Hujan Panas.. MAMACAYANG yg masakkan.. ni sume atas request Jura Murakes.. kalo x, xdenye la aku nak merase. hikk. Xde sape yg rajin layan permintaan aku. Mentang² la aku comot kannnnn. Xpe² rezeki.. Alhamdulillah..

18 Hit(s):

Bewilder said...

biasa la. aku kan disayangi ramai. hik hik

Qen said...

hoh!!

SwapNAVY said...

sedhapnyer....

Qen said...

hikk.. sedap ker? lalala mmg ponnnnnn

ArmaniWhite said...

wahh..tempting!


sedih lak aku ngan statement ko tuh..sobss..

fawaa said...

wehh sedap nya terliur aku
kalau aku mati kempunan, kau dosa qen. wakaka

Qen said...

nami.. memang tempting pon.. hikkk

Qen said...

wakakaka.. munguk ko fawa..

chipsmore said...

pergh mamacayang...nk jugakkk...nasi hujan sejuuukkk..ehehe ;)

krek debid said...

chutt3x...

gluppp..!!

Qen said...

nasik ujan sejuk hari2 ade..

Qen said...

krek debid pon nak ke? ololo.. tapi saye xreti masak. hakhak

miss chekleen myashara said...

adeh beshnye..
time2 pose ko post makanan ni Qen..
adehla~

idkstupid! said...

mamacyag xkasik aku pon, die xtau ker aku ngah menjalin ngn eida? ahak

pishangg said...

penah rase sekali je. 1st time dpd mamacyg tu lah. best gile. :)

neskepee.. said...

pehh.. terliur tgk.. kalo aku mintak kompem mama bagi tapi mesti ade syarat, jumpa! muahahahaha.. takmo takmo takmo.. hik

Qen said...

eman.. ko kene jadi anak angkat macayang laa.

neskepe.. mesti ko cun sgt xnak jumpe org kan? kan?

neskepee.. said...

perli aku ke hape? wakakkaka.. aku pemalu laa qen, dgn rupa tak seberapa neh lagi la aku malu.. ahakss