About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, August 27, 2009

Perginya Seorang Sahabat

Smlm, Rabu bersamaan 26 Ogos 2009, seorang sahabat telah kembali ke rahmatullah utk mengadap Illahi. Beliau merupakan sorang chatter di @15. Seorang yg dihormati dan disenangi kerana sifat yg suke bergurau.. Kehilangan beliau memberikan kesan yg besar kpd kami. Saya berdoa agar balu beliau tabah utk meneruskan hidup di samping anakanda² tercinta. Semoga roh arwah Ahbie @ Abg Hirtik dicucuri rahmat.. Amin ya rabbal alamin. Al-Fatihah..

7 Hit(s):

capri said...

ahbie??
cam pena tego je..
huhhuh..
alfatihah..
takziah tok pemly beliau..

lillies said...

salam..
macam penah tgk jea nick neh..
Al Fatihah untuk beliau moga rohnya dicucuri rahmat....ada hikmahnya beliau meninggalkan kita di bulan yang mulia ini..
takziah utk keluarga beliau...semoga anda semua tabah...

Qen said...

tu la.. ermm.. ALFATIHAH utk arwah.. sedey sbb salah seorang yg dah dianggap mcm abg sendiri pergi camtu je.

Anonymous said...

Alfatihah.. Arwah org first yg aku jumpe kat kl.n time aku g sane die slalu amik aku.rajin bg nasihat kat aku. Slalu gak aku msg die. Last 3days sblm dia pergi,aku ade msg die.tp xberbalas.smlm bro vaux bg tau yg arwah dah pergi..hm.. Duffz

ArmaniWhite said...

Al-Fatihah.. aku penah jumpa arwah ni masa aswadfc wat bowling tournament lbh kurg 2 thn lalu. sorg yg funny & friendly.. semoga keluarga allahyarham tabah hadapi ujian d blan Ramadhan ni..

idkstupid! said...

al-FATIHAH. moga di tempatkan di kalangan org2 yg beriman, aminn

Anonymous said...

al-fatihah...rasa2nya pnh chat dgn arwah,thn 2006-2007 kot..