About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, September 10, 2009

Berbuka @ Concorde Hotel, Shah Alam


Hari Ahad aritu, Astro anjurkan majlis berbuke pose ngan anak² yatim kat Concorde Hotel Shah Alam.. Dorang jempu skali mod² ngan cetes² bertuah.. Ni sume gamba² sekitar majlis. Yg beh tu.. kebanyakan mod² sume pakai baju kaler coklat. Haha. Tapi sumpah x plan.. Cam comey je kan kitorang sume sehati berdansa pakai baju kaler same. hikhik..

P/S: JGN CURI GAMBA KAT SINI. BULAN POSE NI.. AKU SUMPAH SAPE YG CURI X MINTAK IZIN TU JADI VACUUM. UMAH AKU XDE VACUUM LAGI NIH..

15 Hit(s):

capri said...

ollololo..
sumel pic ko yg ke 1o tuh..
kekkekeke

Samaira said...

comel je qen ni hehe oit2 dpt amek pic ngan farah g perghhh kekeke

capri said...

aku mcm tertanye2 tau..
pic farah ngan laki tu kan,,yg cam ape je tu kan..
ape yg sedang mereka lakukan???
adakah aku terpk yang agk melusahkan or wat?????
wakakakakakak

Qen said...

capri: hoh..cumel? ko nak budek sbb nak duit raye ke hape? hikk.. weh2. ko ni asek pikir lusah jek

Samaira: jgn jeles tau. hikkkk

mikez . aryana : said...

kis2 akak kat gmbo no 10 tu. heuheue

capri said...

siyes laaa..
sumel okeyy pic yg ke1o itu..
aku tak tipu..
wakakaka..
aku asek meneliti aja kat pic tuh..
tp jwpn yg aku dpt asek melusahkannnn aja..
iskkk

Qen said...

Mikez: amboi2. basah sekerin leptop

Capri: ko ni pon dah start asik nak melusah jekkk!! mesti ahkak ain ajor

capri said...

ko sgt sumel la kat pic no 1o tu qenit..
grrr grrr..
wakakakakakaak..

Kasawari said...

comel mcm BOO.. he he

riss mazhab telili said...

gmbar 14 tu farah tga wt pe ye?.wakakak

capri said...

wakakakak riss..
aku pon ternanti2 qenit jawab ape yg sedang dilakukan farah tuh..
huahuahuahua

Qen said...

die tgh kaco anak kak aishah tu. budak tu xnak amik gambo

capri said...

nmpk sgt qen balas komen tuh tem tade mud..
tanak la camtu qenit..
adeii..
sape aja yang kaco ko nih??
iskk

kucinsiam said...

kalau rapatkan sket kat si farah tuu kan swiiiitt...nak kata i ada kat tetengah,x pulak..

jgn la takut i marahhh..
i kan sportinggg..

hihi

Anonymous said...

hurmmmm.... hurmmmm... hehehe... best gak eh ur blog... ahaks..-alongskys