About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, September 11, 2009

Blogger Award Dari Lillies


Hikk. Dapat award dari Cik Lillies kite.. Macehhh..

Syarat-syarat untuk ambil awards ini:

1. Buat Posting tentang Award ini.

2. Linkkan pemberi awards ini di entri itu.

3. Copy-paste Image di atas.

4. Sebelum ambil jangan lupa tinggalkan komentar di entri ini.

Skang aku nak tag org² berikut:

1. JURA.. (Ko WAJIB buat)
2. Nami
3. Meknonel
4. Prof
5. Aryana Mikez
6. Riss
7. Eman
8. Capri
9. Cik Epal
10. Samaira
11. Nek AinNuraniza
12. Sume followers blog aku. ngehngeh.. (hamek korang)

19 Hit(s):

PROFkusut said...

dakni amik dulu..!
hikkk.
:)

Qen said...

hikhik. ok Prof.. :))

Noriza said...

kita nak ambik gak....
bleh???

Qen said...

NORIZA.. bolehh amik tau. jgn x amik. award ni khas utk sume yg masuk blog Qen. :)

capri said...

sy da buatttt.........
hikk

Qen said...

hikk. maceh capri. laju eh ko. ekeke. tapi x leh lawan prop la. hik.. weh.. gi semayang cpt!

angeLito said...

seb baik tak tag aku.malas aku nak buat.hiks.

capri said...

errr,,,,
ko soh aku g semayang???
qenit ke nih??

Qen said...

CAP: kemon. 3x xgi semayang jumaat, dah kire kafir.. ahaks

ENJI: ehh ko kene buat gak sbb ko dah bace. blog ko ni idup ke x? ko pvt eh?

capri said...

harini jumaat ke????????????????/
huahuhauahuhaua

Qen said...

CAP: duhhhhhhh

chipsmore said...

waa...de award tok sy juga..mekaseh...nnt sy amek..tempek sekali ngn yg lepas2x cik qen bg..hehe...

maceh cik qen cumil ;)

riss mazhab telili said...

mekaseh ye.muah muah

Samaira said...

waaa nama kte pun ade ekk ok2 kte amek ler ni ekk kekeke

Bewilder said...

alaaaa nape tag aku ni? aku tak suka tag2 ni. haih


huahuauhauhauuauhauha

miss chekleen said...

aku x amek Qen..
aku xreti nk wat mende alah cenggini..isk3~

ArmaniWhite said...

eme, aku nk amik ni.. award je ke?duit raya tadek ke?

Qen said...

ye sile amik sume.

Jura: ko mmg kannnnnn.. kalo aku x tag, kemain lagik ko bising..

chekleen: iskk. copy paste jek

Nami: duit raye? wehh. aku lom kawen. org dah kawen kene kasik org lom kawen

idkstupid! said...

harini 01 nov 2009 .22.49 pm baru aku pasan aku d tagged. haha