About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, September 21, 2009

Ektibiti Membuli Butet

Errr.. Di pagi raye yg indah.. Aku balik je keje, aku tgk adik aku tgh buli² Butet.. sian die. Adik aku yg laki ni mmg kuat buli Butet.. Butet pon aku tgk naik nyampah dah ngan die.. Adik aku tu bukan ape.. Die tgh sewel sbb 1st time x beraye ngan mama aku. Padan muke. sape suh x cari tiket awal².. Kan dah kene balik ngan aku.. Tgk la.. dlm umah gelap² pon die pakai sunglasses okeyhh..

Err.. Ni gamba Butet buat² pensan mase adik aku buli die.. Die punye la bengang kan. Aku saspek die pening² lalat la.. Sbb die x mampu nak bukak mate.. mau x nye.. kene lambung la.. Kene gulek² cam ayam panggang la.. Kene angkat tinggi² la.. adoi laa. Aswad.. pelis la jgn buli Butet lagi.. Hoh..



Err.. ni plak gamba Butet pas aku amik die.. Tepakse la aku pujuk².. Gusuk².. Muke die dah xleh blah la mase ni. Wakaka. siyes la aku gelak².. tapi Kesian.. Mmg nampak sgt la ketidakpuasan hati die terhadap adik aku.. Aku rase, x lame lagi, mesti adik aku kene gigit ngan Butet tu.. huhu.. Tgk la.. sampai nak bukak mate pon x larat dah.. adoi..

7 Hit(s):

PROFkusut said...

olohhhhhhhhhhhhh cutenyer mate dierrrr.....

Samaira said...

uiks ayakk qen pun suke kucin ekk sama arr hehehe

Qen said...

Prof.. kehkeh. sian die kene tinggal

Samaira.. hik.. Qen mmg suke kucing. kalo leh bela rimau, mau Qen bela gak. ekekke

capri said...

eleyhh..
kakka..
tu je mampu aku kate..
huhahau..
butet ni kan,,
mulu die cam momok aku senanye..
cam belang2 itam..
momok aku tade la cun tp asek peknen je..
penat aku..
cane tah laki die ley nk ade pasaan kat die..
da ngada melampau..
iskk

PROFkusut said...

wakakaka cap..
nape ko penat kalo momok ko tu peknen.. ko jadik bidan ke?

huehueheuheue

miss chekleen said...

wakakaka Qen sian giler aku dengo cite sayu butet...
tgk gambo lgi sian + lawak...


eh lupa nak cakap...AIYEM BACK!!!!!

capri said...

propp,,
yala..
aku la jd bidan..
ngan abg aku..
wakakkakaa..
momok aku banak kan,,
die nk ktorg tgk,jage n usap2 die..
sgt diman..
aku rase ip ko banak nnt pon kat pital tade usap2 pale,perot ko..
wkakakakakaka!!!!