About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Wednesday, September 16, 2009

Insecurity Sucks

Siyesli aku x suke ape aku rase skang. Sbb aku confuse nak mati nih.. I hate insecurity.. Maybe this is juz another mid life crisis that i'm goin thru.. Tapi.. Sebagai manusia biase, aku SANGAT TERDEDAH PADA KEBUSANAN.. Routines and normalities bore me. Uncertainties kill me..and.. the people i love most..

Bile aku rase uncertain, aku mule cari jalan utk ilangkan perasaan tu. Tapi slalunye, aku akan amik jalan² yg bodoh.. Ye betol.. aku x suke dikongkong.. Sbb bile aku dikongkong, utak aku xkan bekerje.. but that doesnt mean i prefer to be ingnored.. This is what happens when we enter a comfort zone.. We tend to assume.. Please..please.. please.. Don't take me for granted. My ground shakes easily..It's YOUR responsiblity to keep my feet on it. So, hold me tight before i fall..

Sorry.. aku mmg selfish. So what?? Aku mmg ego.. Ade masalah?? Aku bleh bertukar (hikk.. cam gaban plak) dlm sekelip mate. lalat pon x sempat terbang.. I could be the most cold-hearted person u'll ever know..

10 Hit(s):

miss chekleen said...

leks2 Qen...
cool down babe~
bese la..ada masa2 kompem kita pk mcm2 sal diri,edup,org sekeliling..
chill k..

H said...

Salam qennot..hmmm..slow2 dik..usia mkin mude mcm tu la..tu je la komen bro..err samtime kite kene gak ego n selfish..okey dik..kip smile..:) salam..

giler skema ayat...kakakakaka..
thats my self la qennot..syhhh..
jumpe lg 2 or 3 bln lg kalo bro rajin mengomen atau x bz..ehehe..

capri said...

hikhiikkkk..

mikez . aryana : said...

ko kena makan dabel cis bege ni baru ko hepi lek. caya lah ckp aku. huehue

Bewilder said...

ko bkn selfish la babe. ko ngada2. hahaha

PROFkusut said...

sobs qen..
memang tak besh bila dikongkong..
lagi kene kongkong lagi rasa nak wat mende tak beshhh...

kan kan?

:)

cheer up bebeh =)

SwapNAVY said...

so be wilders ajer eme..ekekeke

Samaira said...

nape nih qen hehe
klu rasa x besh tgk je muka dak boo tu kompom jd cool je hehehe

riss mazhab telili said...

mengapa ni mengapaaaaa?.

Kasawari said...

Ucapan Selamat Tinggal Ramadhan dengan penuh terharu dan berdoa semoga dipertemukan sekali lagi di Ramadhan yang akan datang..

Selamat Hari Raya..

Maaf Zahir dan Batin dari Kami sekeluarga..