About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, September 10, 2009

Menconteng Arang!!






Hoho.. Saje nak bgtau. Aritu name² di atas tu sume tgh xde keje. Sume gi bertape kat blog Aryana.. Sume men conteng2. Tapi tangan aku paling menggigil.. Kakaka. Maklum la. Nebes weh, cet kat kapet di mane aku bukan mod. Hohoho..

Yg paling atas telah dirusakkan oleh makhluk perusak.. Yg tgh² tu x jadik sbb aku lukih leb² tu sambil tangan gigil². Yg last tu, makhluk perusak telah menebus dose dgn menulung aku lukih leb² tu dgn comey skali. hikhik..

7 Hit(s):

capri said...

hikhikkkk..
kekkekekeke..

PROFkusut said...

simpan lek lok tau pic tu Qen...
kenangan...

ekekekeke

mikez . aryana : said...

aku lapa la. dabel cis bege..

Qen said...

CAPRI: nape gelak2 gedik ni?

Prof: hikhik. simpan2.. hik. comey kan kite sume? akakaka (ayat pasan)

Aryana: x abeh2. hoh! ko siap. pasni, aku belikan bnyk2. kalo ko x makan, aku rutan

capri said...

sumelkan kite sume??
yess..
aku suke ayat itu..
hauhauuahauhau..
aku gelak ngada kangggg....

Qen said...

wakaka capri. ahakksss

capri said...

tok ayat tu baru la kegedikan..
wakakakk..
giler pasan weh..
kite sume sumel..
aiyokkk..
tape la..
di sebabkan aku ade kan..
hahuauahuah..