About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Monday, September 21, 2009

Selamat Hari Raye!

Hehe.. Aku saje wish lambat sbb aku baru nak start beraye. Tamat la sudah penyiksaan kene keje direct 6 hari.. Siyes aku berdendam nih.. Hoh! Korang saje men tipu jadual.. Cam nak mati aku keje..

Di kesempatan ni.. aku nak ucapkan samat ari raye pade sume² la.. Maap zahir batin atas segale salah silap aku kat korang.. Sume yg 'ter' tu arap dimaapkan.. terkutuk ke.. terkate ke.. terkasar ke.. terlucah ke.. hukhuk.. Halalkan makan minum.. Kite start afresh balek. Pas raye, meh buat salah silap lagi. Pastu taun depan, leh mintak maap lagi... Kalo panjang umur.. Aku nak balek ipoh ngan hati yg tenang ni. Bek korang maapkan aku.. hikhik..

Utk sesape yg aku penah sakitkan hati die.. X kire la dengan sengaje atau x.. (err aku rase banyak yg sengaje kot. sbb aku suke balas dendam.. nasib la..) Aku mintak maap banyak². Korang tau la mulut aku ni selaju jet pejuang dlm bab² serang balas nih.. Laju je aku nak menjawab kan.. Dan pade sesape jek yg penah wat salah silap ngan aku, siyes aku dah maapkan awal². Sbb aku xnak esok korang terpakse plak cari aku kat SANE semate² nak mintak maap.. Memaafkan lebih baik dari meminte maaf.. Hik.. So lagi skali.. samat ari raye.. maap zahir batin.. (siyes aku iklas mintak maap nih..)

8 Hit(s):

capri said...

aku tau ko da maapkan aku..
hahakk..
hikhikk..
aku pon maapkan ko..
eben ko salu je ajar aku lusah2..
marah2 aku tem mud ko tak elok..
tak pena nak jujo cakap ko syg aku..
ko tipu aku tentang ati ko yg salu je panggil aku giler eben ko senanye nk panggil aku syg..
aku maapkan semuenyeeeeeeee..
hahahaha..
samat hari raye..
maap zahir batin..
bg pihak sen wod gak nih..
die kate,,
die salu je kekasar ngan ko lg2 malam jemaat kan??
huahuahuahuah..

PROFkusut said...

wakakaka tak ley blah cap ni!

bye bye qen.. hati2 lek ipoh

capri said...

huhauahuahuhau propp..
aku berkate benar okehh..
sume ye ikhlas jujor dr ati yg tulus mulus nih..
wkakkaka

Samaira said...

selamat hari raya qen hehe
balik ipoh jgn lupa jln balik kl lak huahuahua

Qen said...

Cap.. wakakkaa. gedik eh ko. kemainnnnnn...shayne ade ngan aku nih. wakakkaka

prof.. tau xpe la kan.. ekekeke

Samaira.. hikhik.. nak balek la ari kames ni.. :)

capri said...

mane ade gedikkk..
aku ngada aja..
tanak gedik..
sob sobss..
aku tgh gado ngan dak gedik..
so mals nk ckp sal gedik2 nih..
kakakaka..
aku cakap yg betol laa..
huhuhu..
korang nih..
alaa qenit,,
sen wod pesan kat aku soh gtau camtu kat ko..
die malu kot kat ko..
yelaa,,
da geganas,,takan nk mntk maap lak kan??
hauhuahauahuha

miss chekleen said...

SELAMAT HARI RAYA QEN..
aku ucap skali agi lam musim raya nie..
samat beraya ma pren...

Anonymous said...

I like use viagra, but this no good in my life, so viagra no good.