About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Thursday, October 8, 2009

Mood Cuti2

ngeeeee.. juz nak bgtau aku skang tgh bercuti. Bukan cuti2 mesia.. tapi cuti2 umah sendiri. hahaha.. aku bz settlekan keje2 yg tertangguh.. huhu.. oleh sbb aku tgh cuti2, aku nak update blog pon malassss.. bukan xde citer nak kungsi, tapi aku mmg xde mud.. time kasey pade sahabat yg sering bertandang tiap2 bulan.. sbb ko la aku rase cam org gile skang ni. nak je aku guling dari atas sampai dapo..

10 Hit(s):

SwapNAVY said...

lebih baik dari cuti rumah sendiri kan kan kan qenet kan :)

capri said...

nk dtg umah ley????
hikhikkk

Samaira said...

hehe qen saba2 kekeke

miss chekleen said...

cuti cuti versi Qenari....

nuruLito said...

ade aku kesah ko nak cuti? cak cak cak cak cak
weh,cepatla guling dr atas sampai dapo..amek bidio ye..

kaizar said...

best giler cuti panjang...

pishangg said...

rayee2. maaf zahir batin :)

Qen said...

Swap: tau xpe..walopon rumah tu kdg2 cam nerake gak..

Capri: bleh.. bwak duit raye seriban, baru aku kasik masuk umah.

Samaira: saye sgt saba.. hik

Chekleen: tau xpe. hikk

Enji: aku dah guling2 sampai pagor dah aritu

Kaizar: bestnye.. ehh tapi lame giler x jumpe ko..

Pishang: hikhik.. samat ari raye.. maap zahir batin

Bewilder said...

elehhhh!

itu je aku nak ckp. huahua

Qen said...

wakaka giler ko..