About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Sunday, January 17, 2010

Yg Terdetik..

-Still susah nak tido..

-Hari ni rase sgt2 berdose..

-Still memujuk hati sendiri..

-Cube nak ingat name2 mereka yg disakiti..nak mintak maaf..

-Perlahan2 terime hakikat yg Allah tu adil.. baik buruk yg kite buat, ade balasan..

-Tersedar bahawa ade lagi 'manusia' di sebalik 'kebinatangan'..

-Mencube sedaye upaye utk berlaku adil..

-Tau.. aku mmg '***' pon all these while..

-Masih sakit..

-Sedang menerima balasan..

-Masih di bawah roda.. (lambat betol kali ni roda ni nak jln naik atas)

-Mencari2 cara nak bangun selepas tersungkur.. Mcm mane nk jln ni? merangkak pon belum..

-Tetibe gelak sendiri sbb perasan ape yg kene kat diri sendiri ni betul2 ape yg penah dibuat kat org lain.

-Ckp pasal halal haram.. aku halalkan segale2 yg pernah diambil dari aku oleh sape2 pon..

-Terfikir nak bawak diri jauh2.. tapi, aku bukan pengecut, bukan budak2..

-Nak migrate ke xnak ni?

-Owh.. masih ade yg sudi berkongsi sedih. Alhamdulillah..

-Junjungan terime kasih kepade mereka2 yg sudi tlg aku utk bangun.. help me walk thru this pleaseeee..

-Belajar utk x sakitkan hati sape2 lagi.. Sbb nnti dpt balasan lagi.. serik dah ni..

-i'm heading north people.. coming, anyone?

3 Hit(s):

~** PROFFY **~ said...

chaiyok2 QEN!!!
takmo giv up okeh..
meh pk mende2 best2 je..
lupakan kisah tahun2 lepas.. dah tahun baru ni ;)

peluang lain menanti dihadapan!!!!

Anonymous said...

qenn bb...nape tu..?
hope everything okey lah ye..
take care :) 'dee'

zyma a.k.a dabe said...

dont give up...
try to chill yourself..
your family n your friend still behind ..
YOURS !!!..

chaiyok qen..
c(: