About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, February 12, 2010

Aku Yang Gatal Dan Miang!!

Haha.. takot x tgk statement aku? Bukan GATAL dan MIANG yg gitu2 la.. Aku kene allergy amende ntah ni.. Tetibe je 1 badan gatal2.. Cam kene gigit nyamok. Tapi beso2.. huhu.. Dah mcm beruk dah aku kat opis ni dok tergaru2..

Jenuh dah aku pikir2.. Nak kate aku merayap, xde plak. Must be something i ate.. Huhu.. tulunnn.. tgk gamba kat bawah ni.. Imagine this thing being on my whole body. Demit la.. Mmg harus la aku gi klinik. Kene amik shot.. Konpem kene cucuk kat bontot. Bontot pon bontot la. Janji kegatalan dan kemiangan aku hilang!

13 Hit(s):

ArmaniWhite said...

ni gatal kalo garuk nnt dia semakin merebak eh? bengkak dia besar2 eh?

Jibamz said...

woww... qen,dtg kat klinik aku yee..kat atok arun.. aku doktor tawww..kekekeke

prop said...

adehhh dakni pon penah mcm ni.. uhuk

Kasawari said...

ni gegata la Qen.. gi klinik dpt injection..

kalo org dulu2 dia amik jala ikan yang dipakai.. pastu bakar..asapkan kat tmpat gegata tu..

p/s: cari kat google gegata pasti qen tau..

Qen said...

Nami: tau xpe kan.. mcm peta aku tgk..

Jibamz: kakaka.. gedikk.. dan2 la..

Prop: huhu. gatal kan? sgt2

Kasawari: gi klinik, tapi die x kasi injection pon. mane plak Qen nak cari jala ikan? hehehe.. anyway, TQ.. :)

conan09 said...

yup..gegata..in other words..(gelagata)..jangan garu kak qen..kalo x tahan,just gosok2 je..kalo akak garu dia jadi lagi besar..lagi kuat garu lagi besar..nanti merebak2..bende ni bila dah kene dia spread melalui kuku kita..bila kita start garu kat tmpat yg mula2 kene then g pegang tmpat yg lum kene..tmpat lum kene tu akan kene gak..akak cari garam halus..miz skit dgn air gosok kat semua tmpat yg kena k..ubat yg dapat kat klinik pon mam gak tau..org dulu2 banyak ubat nya..selain dari sapu air garam leh gak guna kunyit hidup..potong kunyit & sapu kat tmpat gatal..tapi akak la yg segan nanti kuning2 je tangan & tmpat di sapu..wat air garam tu je..tawakkal & doa supaya allah cepat sembuhkan akak..adik & kawan2 pon doakan akak cepat sembuh k..insya allah...

amie said...

alaaa..
macam ko tak bese je kan qenit??
ko kan memang gatal..
eh silap..
ko gatal biler baby je..
hahahaha..

u ni baby..
u kan da salu gatal..
takan tak bese kot??
hikk..
tak g kinik ke??
ke nak i ubatkan??
meh i ubatkan eh??
tayah bayar..
ahahaha

Anonymous said...

ni bkn gatal... ada org kata kena ludah pontianak. hahaha... eh betul ler. ada org ckp itu tanda kegemukan. bahawasanya anda akan dilanda kegemukkan selepas ini. awas lu! hehehe

diana said...

yaaasinnnnnn

cik EPAL said...

np gatal gatal ni qen?? :)

Anonymous said...

ek elehh kerempeng...anoying betol..dan2 nak bace yasin konon tuk orang..ke praktis tuk diri sendiri..kan ko xramai kwan..keje tu bek2 cik kerempeng..bersyukur skit,karang orang menyampah balik buli balik ko tu..nangisss ngadu kat mak..kalo dah blagak tu bek ko keje kedai makan je..kwn sendiri pon ko kutuk dari blakang..blah la kerempeng..kelamm da la x cun..ko kutuk lagi kwn2 ko rasa la hukum karma dtg menghukum ko!

Anonymous said...

woi nadeen poyo! blahhhh

Anonymous said...

ahahaha..rini..pinjam kipas u sat...ade orang panass la..nadeen?..ko ingat nadeen ke?sian bang nadeen...xpasal2 tersedak2 abang mamu penang mari tu...oii kerempeng..im ur worst nightmare... dah2 g tidor..sibok nak masuk tmpt orang!