About me

My photo
~ I'm for real.. I never pose.. I say what I feel ~
Feeds RSS
Feeds RSS

Friday, April 30, 2010

Taking A Break

Lagi skali aku nak gi cuti2. ehehehe.. yeyyy.. destinasi kali ni ~~~ GOLD COAST! So, dgn ini, secare rasminye aku ingin mengumumkan bahawa aku akan bercuti selame 10 hari.. Tata..

P/S: Segale pesanan akan dilayan sekirenye anda memberikan bayaran yg secukopnye.. Stakat pesanan menggunekan air liur, akan dibalas ngan air liur gak. time kasey. hikhik..

Tuesday, April 27, 2010

Singapore

Last minute planning gi singapore.. Thnx Sygs (Lea & frens) for coming down all the way from JB. Anda semue sangat comel okeyhh..


The 3rd day  pegi Sentosa. huhu.. layann.. Tapi masing2 malas amik gamba. hehe.. kepale singe pon jadi la..

One of the things that attracted me in Sentosa.. Wishing tree.. Dorang siap tulis2 wish and gantung kat situ..

Next...Universal Studios.. Mase pegi tu, rollercoaster under maintenance.. Sobss.. Tapi best la.. Walaupun kejap.. huhu. HARUS repeat nih..

a peek along the street..

Far Far Away..

HAHA!!!!

** tu je yg boleh dikongsi.. :)

Sunday, April 4, 2010

Sekadar Renungan

Dah lama x menulis. Bukan malas. Tapi tak ada cerita yg nak digembar gemburkan. Aku masih tersekat di tempat yg sama. Tapi diam itu tak bermakna kosong.. Diam itu selalunya berfikir.

Selalu aku tertanya.. apa sebenarnya yg dicari dlm hidup ini? Ke mana sebenarnya hala tuju kaki ini? Mampukah kita bertahan atas dasar 'tangkap muat'?

Cukupkah dgn bergantung harap pada org lain? Persoalannya sampai bila? Bukan niat utk menempelak mana2 pihak. Cuma sekadar utk mengingatkan siapa kita sebenarnya.

Pernahkah terlintas di fikiran bila suatu masa nanti, tempat bergantung itu hilang? Apa ada dahan lain yg boleh dijadikan tempat berpaut? Atau haruskah dibiarkan saja diri sendiri hanyut mengikut arus? Mungkin juga kekuatan utk berenang ke tepian itu datang? U decide.. JANGAN TERLALU SELESA dgn keadaan sekeliling.

Sentiasa tanamkan dlm fikiran, yang nasib tak akan selalu menyebelahi kita. Oleh itu, renung kembali di mana sebenarnya kita berdiri. Tolong.. Bangun.. Bukan utk siapa2.. Tapi utk diri sendiri.